اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته به همراه داشت.

۲ کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پورشمس اظهار کرد: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۰۴:۰۱ بامداد بر اثر منحرف شدن یک دستگاه خودروی کیا موهاوی از مسیر اصلی جاده و برخورد آن با درب یک خانه در روستای نظم آباد شهرستان اراک، درب این خانه بر روی مردی که در کنار آن نشسته بوده سقوط می‌کند؛ پس از این حادثه وی به شدت مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود اما ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان می‌سپارد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه مرکزی در دست بررسی است.

سرهنگ پورشمس ادامه داد: در سانحه‌ای دیگر که در ساعت ۹:۴۵ روی داد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی مینی بوس با یک دستگاه موتورسیکلت در محور روستای سمقاور به روستای فتح آباد شهرستان کمیجان، راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحات وارده دردم فوت شد.

وی عنوان کرد: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ورود راکب موتور سیکلت از محور فرعی به اصلی، علت حادثه مذکور بیان شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند تا هرگز شاهد مرگ دلخراش هموطنان عزیزمان بر اثر چنین حوادث ناگواری در محورهای مواصلاتی نباشیم.