رکنا : پیرمرد کینه جو بدنبال اختلاف با همسرش او را با ضربه ماهیتابه به قتل رساند.

پیرمرد 85 ساله زنش را با ماهیتابه کشت / ازدواجمان سنتی بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم به رکنا گفت: دوم شهریور امسال بدنبال تماس مرد جوانی با مرکز فوریت های 110پرند موضوع مرگ مشکوک زن 75ساله اش را اطلاع داد.

 

خیلی زود گشت کلانتری در محل حضور یافت و با جسد زن میانسالی بنام حمیده که در آشپزخانه بر روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

بلافاصله بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت و دستور داد تیم کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای کشف این جنایت شروع کنند در ابتدای تحقیقات پسر جوان به کارآگاهان جنایی گفت: امروز من به خانه مادرم زنگ زدم تا احوالش را بپرسم که پدرم به طرز عجیبی پاسخ داد و گفت او خواب است . این مسله باعث شد من نگران مادرم شوم برای همین بلافاصله به خانه آنها رفتم و با جسد مادرم روبرو شدم وقتی از پدرم سوال کردم که چه بر سر مادرم آمده او گفت که در خانه نبود و اظهار بی اطلاعی کرد و من خیلی مشکوک شدم و با پلیس تماس گرفتم .

کارآگاهان در تحقیقات از پیرمرد 85 ساله به او مظنون شدند و وقتی دوربین مدار بسته را کنترل کردند متوجه شدند حجت در همان زمان که پیرزن کشته شده است از خانه خارج شده و درحالیکه کیسه زباله در دستش بوده است. وقتی سطل زباله را ماموران پلیس بررسی کردند با لباس های خونی پیر مرد داخل کیسه زباله روبرو شدند همین موضوع کافی بود که حجت بعنوان متهم به قتل همسرش بازداشت شود.

حجت بازداشت شد و در همان بازجویی های اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد این پیرمرد مدعی شد من و همسرم  به روش سنتی باهم ازدواج کردیم و از زمانی که ازدواج کردیم همسرم هیچ محبتی به من نمی کرد او تمام محبتش را خرج تنها پسرمان می کرد و حتی مدت زیادی را به خانه او می رفت و کنار پسرمان بود و من در تنهایی زندگی می کردم و بیماری قلبی کلیه هم داشتم خیلی روزها بر من سخت می گذشت همسرم تمام دارایی ام را بنام پسرم و نوه ام کرده بود دیگه از این وضع خسته شده بودم، همسرم هیچ توجهی به من نمی کرد تا اینکه روز حادثه باهم جروبحثمان شد و من با ماهیتابه چند ضربه به سرش زدم و او بر روی زمین افتاد.

با اعتراف این پیر مرد به وقتی که مرتکب شده بود او به اتهام قتل عمد به زندان منتقل شد و در انتظار محاکمه خواهد ماند.