رکنا: سه جوان زورگیر که با تهدید قمه، کیف و گوشی تلفن دو شهروند را به سرقت برده بودند، در حالی دو تن از آنان با تلاش نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر شدند که یکی از زورگیران هنگام ارتکاب جرم توسط مال باخته شناسایی شده بود.

بدشانس ترین زورگیر خیابانی را بشناسید ! / طعمه شان شناس بود !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، عصر هفدهم شهریور، دو جوان وارد کلانتری شهرک ناجا شدند و اعلام کردند هدف زورگیری سه جوان در بولوار لادن قرار گرفته اند.دو مال باخته ادعا کردند: در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان سه جوان با کشیدن قمه ما را تهدید به مرگ کردند و سپس کیف حاوی پول، مدارک و گوشی تلفن را ربودند.

در همین حال یکی از مال باختگان با ارائه مشخصاتی از زورگیران مدعی شد یکی از آنان به هویت «محمد-ص» را می شناسد چرا که از خلافکاران محله است!در پی اعلام این گزارش، بلافاصله گروهی از افسران زبده تجسس با هدایت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) تحقیقات پلیسی را در این باره آغاز کردند. طولی نکشید که نیروهای انتظامی با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و همکاری مال باخته، پاتوق زورگیران را در بولوار عماد شناسایی کردند و سپس با کسب مجوزهای قضایی، قصد ورود به منزل مذکور را داشتند که ناگهان پاتوق نشینان متوجه حضور پلیس شدند و هر کدام از روی دیوارها به یک سو گریختند.

 در همین حال ماموران انتظامی با استفاده از فنون دفاع شخصی وارد عمل شدند و دو تن از متهمان اصلی پرونده را به همراه یک زن جوان در حالی دستگیر کردند که زن مذکور در زورگیری ها نقشی نداشت اما در سرویس بهداشتی پاتوق خلافکاران پنهان شده بود.

همزمان با کشف مقادیری موادمخدر صنعتی و با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد یکی از سه زورگیر تحت تعقیب از روی دیوار گریخته است. بنابراین «محمد-ص» و همدستش با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند و سومین زورگیر فراری نیز تحت تعقیب قرار گرفت. بررسی های بیشتر در این باره در حالی ادامه دارد که دو متهم مذکور، به زورگیری اعتراف کردند اما مدعی شدند در کیف شاکیان گوشی تلفن نبوده است.