مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش های دیگری از سازه برج مترو پل خبر داد .

مدفون شدن یک مرد زیر آوار مترو پل ! / این برج نفرین شده است !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 حجم ویدیو: 11.32M

 مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل دقایقی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده اند .

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه،تیم های عملیاتی امدادو نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان نموده است .

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد عنوان کرد : تیم های آنست(سگ های زنده یاب) و واکنش سریع استان نیز فرخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی اظهار داشت: اطلاعات  مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

یک کارگر در زیر آوار متروپل!

▪️رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: عصر امروز چهارشنبه، ریزش بخشی از بقایای سازه متروپل به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در کمترین زمان ممکن  نیروهای اورژانس در صحنه حاضر و آماده  ارائه اقدامات اولیه درمانی و امداد رسانی به مصدومین احتمالی شدند.

دکتر نادر نقیبی گفته: متاسفانه یک کارگر در زیر آوار قرار دارد.

عملیات  مترو پل