رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق به عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.

صحنه وحشتناک حمله به 2 زن تهرانی در خیابان + فیلم اشک های 2 پسر خشن و ترس دردناک دختر جوان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    حجم ویدیو: 61.15M

 مدت زمان ویدیو: 00:11:22

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک زن در شمال تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فیلم این زورگیری پس از انتشار در فضای مجازی موجب ناراحتی شهروندان شد، افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، زن جوان هنگامی که قصد داشته به منزل خود مراجعه کند توسط ۲ زورگیر موتورسوار با ضرب و شتم هدف سرقت خشن قرار می گیرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت متهمان را که سابقه‌دار بودند را شناسایی کردند‌.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از روشهای نوین کشف جرم و تحقیقات شبانه‌روزی مخفیگاه متهمان را در غرب تهران شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همین کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شوند و آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و در بررسی‌های ابتدایی به چندین فقره سرقت با شیوه و شگرد ضرب و شتم شدید مالباختگان در شمال و غرب تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه خط قرمز پلیس آگاهی، امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.