رکنا : جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رضا روستا آزاد،‌ نوشت: خطر این استاد انقلابی برای جبهه کفر و استکبار جهانی به حدی بود که به طور جدی احتمال ترور بیولوژیک این استاد در یکی از سفرهای خارج از کشور ایشان وجود دارد.

احتمال ترور بیولوژیک مرحوم رضا روستا آزاد در یکی از سفرهای خارجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، در پی درگذشت رضا روستاآزاد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور پیامی تاکید کرد: ایشان با اعتقاد راسخ به مبانی نظام و انقلاب و امامَین انقلاب  عمر خویش را در راه مجاهدت علمی در پیشبرد اهداف نظام و کشور سپری کرد.

 

در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر استاد خدوم و انقلابی، ریاست اسبق دانشگاه صنعتی شریف جناب آقای دکتر روستا آزاد، پس از تحمل مدت طولانی بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و  به دیار باقی شتافت. حمایت از ده‌ها طرح دانش‌بنیان، تألیف چند ده مقاله علمی در نشریات مختلف، ریاست دانشگاه صنعتی شریف گوشه‌ای از فعالیت‌های علمی این استاد محترم است. بُعد دیگر زندگی ایشان فعالیت‌های انقلابی است که از آن جمله می‌توان به ایفای نقش فعال در شورای ائتلاف اصولگرایان و جمنا در راستای اتفاق کلمه نیروهای انقلاب اشاره کرد.

در این پیام به ترور احتمالی بیولوژیکی مرحوم روستاآزاد اشاره شده است و می‌افزاید:‌ خطر این استاد انقلابی برای جبهه کفر و استکبار جهانی به حدی بوده است که به طور جدی احتمال ترور بیولوژیک این استاد در یکی از سفرهای خارج از کشور ایشان وجود دارد.

 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پیام خود،‌ مدیریت مرحوم روستاآزاد بر دانشگاه صنعتی شریف را یکی از سوابق درخشان این استاد خدوم و انقلابی برشمرد و نوشت: حمایت‌های ایشان از فعالیت‌های علمی کشور حاکی از روحیه مجاهدانه ایشان در پیشبرد اهداف انقلاب بود. ایشان حتی پس از به اتمام رسیدن دوران ریاستشان و در حالی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کردند؛ دست از مجاهدت علمی برنداشته و به شکل مستمر و شبانه‌روزی در جهت نیل ایران اسلامی به قله‌های علم و دانش در حال فعالیت بودند.