حوادث رکنا: سرهنگ جلیل موقوفه ای از دستگیری 4 سارق حرفه ای دارای سابقه کیفری و سرقت از منازل خبر داد.

شلیک 4 مرد مرموز به پلیس در شمال تهران / مردان نقابدار قمه هم داشتند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری قائم در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک خودروی پژو پارس با یک سرنشین که در حال پارک بوده مشکوک شده و با زیر نظر گرفتن خودرو و  استعلام پلاک آن متوجه جعلی بودن پلاک و سرقتی بودن خودرو شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم به صورت تلفنی با همدستان خود در ارتباط بوده افزود: دقایقی بعد 3 نفر با صورت های پوشانده و در  حالی که ابزار و تعدادی قمه در  دست داشتند از یک آپارتمان بیرون آمده و سوار بر خودروی مذکور شدند و از محل گریختند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه متهمان با  استفاده از سلاح کلت کمری به سمت ماموران شلیک کرده ادامه داد: با درایت و  اقتدار ماموران هر 4 متهم با عملیات پلیسی زمین گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه ای افزود: از متهمان یک قمه و کلت کمری  به همراه 6 عدد فشنگ و 5 قمه سلاح سرد ، 3 عدد اسپری اشک آور، 2 جفت پلاک سرقتی، کلید دستبند،دیلم و پیچ گوشتی، دستکش و ابزار آلات سرقت کشف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان 22 الی 39 ساله بوده و دارای سابقه سرقت از منزل و تحمل حبس در زندان می باشند خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.