حوادث رکنا: داماد جوان در یک سناریوی خونین وقتی در برابر چاقوی پدرزن قصابش قرار گرفت در برابر او مقاومت کرد و دست به قتل زد.

مرد قصاب چاقو کشید اما خودش به قتل رسید / کمک کنید داماد قصاص نشود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش اختصاص رکنا؛ رسیدگی به این جنایت از 9 سال قبل از وقتی آغاز شد که دختر جوان با هووی مادرش سر ناسازگاری داشت به دنبال این بگو مگوها بود که پدر به داماد خود می گوید که دیگر به همسرش اجازه ندهد تا به خانه آنها بیاید تا تنش ها کم شود اما قائله به همین راحتی ختم به خیر نشد چون درگیری بالا گرفت و بدنبال این درگیری پدر زن که قصاب بود دست به چاقو شد و با دامادش دست به یقه شد و دراین درگیری تن به تن بود که چاقو به دست داماد افتاد و او پدرزنش را با چاقو به قتل رساند.

داماد خیلی زود متواری شد و نزدیک به 4ساله زندگی مخفیانه ای را در کرمان شروع کرد تا اینکه شناسایی و دستگیر شد.

بخشش قاتل پدرزن پس از 9 سال

پس از بازداشت متهم به خاطر قتل عمد به قصاص محکوم شد . متهم که اکنون 50ساله شده است با تلاش کمیته صلح و سازش توانست در یک قدمی چوبه مرگ از قصاص نجات یابد.

اولیای دم که 8نفر هستند خواستار 800میلیون تومان هستند تا از حق قصاص خود گذشت کنند تا اکنون با تلاش خانواده متهم و خیران 600میلیون تومان از درخواست اولیای دم جور شده و تنها 200میلیون تومان کافیست تا این متهم از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شود.

بنا بر این گزارش، چنانچه خیرین و نیکوکاران قصد کمک به این زندانی را دارند می توانند به اجرای احکام دادگستری استان اردبیل مراجعه یا با شماره تلفن 04533722570  سید نقی موسوی رییس کمیته صلح و سازش دادگستری استان اردبیل تماس گیرید.