رکنا: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان لوازم و تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال از انبار یک واحد تولیدی در تبریز خبر داد.

سوراخ 90 میلیاردی در انبار شرکت صنعتی تبریز!/ تبهکاران باند 11 نفره بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا از آذربایجان شرقی؛ سردار حسین عبدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت ابزار آلات و لوازم صنعتی از انبار شرکت تجهیزات صنعتی به لحاظ حساسیت موجود پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و پایش اطلاعات موجود در صحنه وقوع جرم متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر از اعضای باند سرقت را به همراه مقادیری از اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

سردار عبدی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، متهمان دستگیر شده به ارتکاب سرقت با طرح و نقشه قبلی به سرقت از انبار شرکت اعتراف کردند و پرونده با دستگیری تمام اعضای باند سرقت و دستگیری 8 نفر مالخر جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد و مجرمان با صدور قرار تامین قضایی روانه زندان شدند.