رکنا: پلیس از مردم خواست اگر اطلاعاتی از قاتل باران کوچولو و مادر این دختر بچه دارند خبر دهند !

مخفیگاه قاتل باران کوچولو کجاست ؟! / مادر دخترک هم فراری است ! / مردم کمک کنید ! + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    حجم ویدیو: 8.10M

 مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، بازپرس مجید باقری از شعبه 7 دادسرای شهر ری دستور داد تا قاتل فراری   دختر خردسالی به نام باران ردیابی شود.

رسیدگی به این پرونده با کشف جسد دختر 7 ساله از سوی ماموران پلیس شهرری کلید خورد. پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از توزیع کنندگان مخدر منطقه به نام افشین را شناسایی کرده و با حکم ورود به خانه مراجعه کردند.افشین که متوجه حضور ماموران شده بود از پنجره رو به کوچه پشتی بیرون پرید و از مهلکه گریخت.تعدادی از ماموران اقدام به ردیابی او کردند و چند مامور مشغول تفتیش خانه شدند که مقادیری  مواد مخدر کشف شد.

در همان حین سگ ولگردی که از مدتی قبل در حیاط خانه افشین زندگی می‌کرد وارد آپارتمان شد و در آشپزخانه زوزه می کشید. چند سوال ساده از همسایه ها کافی بود تا ماموران متوجه شوند دختربچه ای به نام باران همیشه با این سگ بازی می کرده است.

ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود ؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده ای را مشاهده کردند.

سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.بلافاصله موضوع کشف جسد به بازپرس باقری مخابره شد و ایشان به همراه تیم جنایی برای تحقیقات در محل حاضر شدند.

کشف جسد دختر کوچولو در یخچال خانه

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که با توجه به جمود نعشی و فساد جسد ،بیش از یک هفته از قتل می گذرد. علت تامه فوت مشخص نیست اما بررسی ها فرضیه خفه شدن کودک را قوت می بخشد.در حالی که شایعه بریده شدن سر دختر خردسال رواج پیدا کرده است اما مستندات پرونده این شایعه را رد می کند.

همچنین مشخص شد باران دختر زنی است که از مدتی قبل با افشین زندگی می کرد، برادر خردسال باران نیز در همان خانه کنار آنها بود.در روز کشف جسد، مادر باران و پسر خردسالش در خانه نبودند اما بعد از اینکه مادر باران متوجه شد که ماموران پلیس برای دستگیری افشین مراجعه کردند، در تماس با مستاجر ساکن طبقه پایین گفته بود هر زمان ماموران رفتند به من اطلاع بده، امانتی با ارزشی در خانه هست که باید آن را بردارم!احتمالا مراد او از آن امانتی با ارزش جسد فرزندش باشد.

در حال حاضر مادر باران و افشین تحت تعقیب قضایی قرار دارند تا راز این جنایت هولناک فاش شود.