حوادث رکنا: نام عامل حمله تروریستی به شاه چراغ حامد بدخشان است که۲۳ سال سن دارد و به هلاکت رسید.

حامد بدخشان کیست؟ + فیلم و عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    حجم ویدیو: 9.42M

 مدت زمان ویدیو: 00:03:14

 حامد بدخشان پس از زخمی شدن در شاهچراغ توسط پلیس دستگیر شد و گفته می‌شود یک تیر حامد بدخشان در همان صحنه تروریستی به شکم او اصابت کرده بود.

 

بر اساس اطلاعات رسیده حامد بدخشان که عامل این حرکت تروریستی شناخته شده است، هنگام ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ است. او خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است.

حامد بدخشان زائران شاهچراغ به هلاکت رسید + فیلم

حامد بدخشان مهاجم مسلح در جنایت دیروز شاهچراغ 6 خشاب سلاح کلاشینکف به همراه‌ داشته که از دو خشاب خود استفاده کرده است.

یک نیروی امنیتی در حرم مطهر احمد بن موسی با حامد بدخشان درگیر شده و اجازه ادامه کشتار بی رحمانه رو به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

شنیده‌های خبرنگار فارس مستقر در شیراز از هلاکت حامد بدخشان تروریست مهاجم به حرم حضرت احمد بن موسی در بیمارستان مسلمین شیراز بعد از چند عمل جراحی خبر می‌دهد. هرچند مقامات رسمی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند.

حامد بدخشان که از عناصر گروهک‌های تکفیری است از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ شده‌ و وارد صحن حضرت معصومه (س) می‌شود و سپس خود را به شبستان اصلی حرم نیز رسانده‌ است.

در حادثه تروریستی شیراز تاکنون ۱۵ تن به شهادت رسیدند. خبرگزاری فرانسه اعلام کرد داعش مسوولیت حمله به حرم مطهر شاهچراغ را بر عهده گرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نیروهای انتظامات حرم نیز در این حمله تروریستی هدف قرار گرفته‌اند. ۲۱ تن از مجروحان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

یک نخبه قمی در بین شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

یک نیروی امنیتی در حرم مطهر احمد بن موسی با او درگیر شده و اجازه ادامه کشتار بی رحمانه رو به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

مهاجم به نام « حامد بدخشان » پس از زخمی شدن توسط پلیس دستگیر می‌شود. گفته می‌شود یک تیر به شکم وی اصابت کرده است.