رکنا: علی اصغر 7 ساله در شاه چراغ به شهادت رسید و پدرش که در این حادثه تروریستی مجروح شده شاهد شلیک مرد تروریست به سر فرزندش است.

خودم دیدم گلوله به سر بچه ام خورد + فیلم تراژدی تلخ دیگر از شهادت پسر 7 ساله در شاه چراغ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجم ویدیو: 4.21M

 مدت زمان ویدیو: 00:03:23

به گزارش رکنا،علی اصغر 7 ساله نام فرشته ای اهل سیرجان است که در حرم شاهچراغ در جریان حمله تروریستی به شهادت رسید.

پدر این شهید خردسال که خود نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است و شاهد شهادت فرزندش بوده است،در مورد لحظه شهادت علی اصغر می گوید:«از سیرجان برای زیارت راهی حرم شاهچراغ شده بودیم.وقتی به حرم رسیدم من در حال عکس گرفتن از پسرانم اهورا و علی اصغر بودم که ناگهان صدای تیراندازی شنیدم.به همراه پسرانم فرار کردیم و در گوشه ای کنار یک اسپیلیت پناه گرفتیم که عامل تیراندازی به سمت ما آمد.ابتدا من خودم را روی فرزندانم انداختم که گلوله به آنها اصابت نکند.چند ثانیه آن فرد از ما دور شد. من سرم را بالا آوردم که ببینم اوضاع در چه حالی است.همان موقع مرد تیرانداز دوباره برگشت و تیراندازی کرد که این بار یک گلوله به سر علی اصغر اصابت کرد و پسرم شهید شد.پسرم تنها 7 سال داشت و خیلی مظلوم و بی آزار بود.»

پدر خانواده در ادامه می‌گوید: از سیرجان با خانواده آمدیم. بچه‌ها را جلوی ضریح گذاشتم، گفتم دست‌تان را بگذارید روی پنجره‌های ضریح آقا، به گوشی نگاه کنید من عکس بگیرم. عکسی که شد آخرین تصویر از پسر ۷ ساله ام!