فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی که منجر به زخمی شده یکی از شهروندان شهر نخل تقی شده بود، خبر داد.

تیراندازی خونین در عسلویه/ کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از مخفیگاه متهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 15 آبان 1401 , 16:38

  فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی که منجر به زخمی شده یکی از شهروندان شهر نخل تقی شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه روز یکشنبه ۱۵ آبان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک چند گلوله به سمت یکی از شهروندان در شهر نخل تقی، شناسائی و دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم را شناسائی و محل اختفای آن را در کمتر ۳ ساعت شناسایی و محاصره کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف مورد استفاده در تیراندازی و تعداد ۴۷ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی با فرد مضروب عنوان کرده، بیان داشت: متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خواجه با اشاره به اینکه فرد مجروح شده به بیمارستان منتقل شده و حال وی مساعد می‌باشد، گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.