بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان ابری تا کمی ابری و همراه با وزش باد و بارش‌های پراکنده برف و باران در ارتفاعات و افزایش نسبی دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

احتمال بارش پراکنده برف و باران در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان، امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

 از شنبه شب و طی روز یکشنبه(۲۱ و ۲۲ آبان) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

 از امروز تا روز جمعه(۱۸ تا ۲۰ آبان) شاهد افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش نسبی دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی -امین آباد با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۹ آبان ) کمی ابری و در بعد از نیمه‌ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۰ آبان) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.