زنی ۳۲ ساله در یکی از روستا های شهرستان فراهان، در هنگام کار با دستگاه برداشت محصول در مزرعه کشاورزی، بر اثر قطع دست راست و خون ریزی شدید، پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

دستگاه برداشت محصولات کشاورزی جان زن ۳۲ ساله را گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 18 آبان 1401 , 16:49

  زنی ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان فراهان، در هنگام کار با دستگاه برداشت محصول در مزرعه کشاورزی، بر اثر قطع دست راست و خون ریزی شدید، پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

سرهنگ سعید حسنی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: روز گذشته با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قطع عضو در یکی از مزارع کشاورزی در این شهرستان، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حسنی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی در محل و تحقیق از دیگر اهالی محل مشخص شد که زنی ۳۲ ساله در هنگام کار با دستگاه برداشت محصولات کشاورزی و به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی، دچار حادثه شده و دست راست وی قطع و در ادامه از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود که بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهد.

او در پایان با تأکید بر نظارت کامل کارفرمایان بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار بیان کرد: بی تردید رعایت اصول ایمنی و توجه به علایم و هشدار‌های نصب شده بر روی دستگاه‌های صنعتی و کشاورزی، ضروری بوده و باعث پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی خواهد شد.