حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ متهم به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه، ۴ مال خر تبعه خارجی و رمزگشایی از ۴۰۰ فقره گوشی قاپی در مشهد خبر داد.

پایان وحشت آفرینی 2 موبایل قاپ حرفه ای در مشهد / اعتراف به 400 گوشی قاپی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛  سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی گزارش گوشی قاپیهای سریالی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مناطق مختلف شهر مشهد، دستورات لازم برای اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها صادر شد.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات گسترده و با اشراف اطلاعاتی چهره ۲ عامل این گوشی قاپی‌ها را به طور فرضی ترسیم و متهمان را که با موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با اقدام‌های اطلاعاتی ۲ متهم را در مخفیگاه هایشان واقع در بلوار دوم طبرسی و میثم شمالی در حالی دستگیر کردند که از جانب آن‌ها ۱۸ گوشی سرقتی نیز کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به این مطلب که متهمان در بررسی‌های اولیه تاکنون به ۴۰۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در این عملیات، پلیس با تحقیقات اولیه دریافت که متهمان گوشی‌های سرقتی را به ۴ تبعه خارجی می‌فروختند و با کسب این اطلاعات، مالخران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: مالخران اموال مسروقه در تحقیقات اولیه اعتراف کرد گوشی‌های سرقتی را به خارج از کشور انتقال می‌داده اند.

وی گفت: در این عملیات ۴۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شده است و تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.