حوادث رکنا: در روزهای گذشته مأموران انتظامی در مشهد با رسیدگی به چندین پرونده سرقت گوشی تلفن همراه، لوازم خودرو و... توانستند دست دوازده متهم و مال خر را برای قانون رو کنند.

سرقت عجیب دزدان با شگرد آجرچینی زیر خودرو / پلیس مشهد فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، نخستین پرونده ای که افسران تجسس کلانتری شهید آستانه پرست با دستور سرهنگ عبدالرضا خجسته، فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد پیگیری آن را آغاز کردند، مربوط به زورگیری تلفن همراه در خیابان احمدآباد مشهد بود که ویدئوی آن نیز در فضای مجازی منتشر شده بود.

 
  •  

مأموران با چهره زنی و شناسایی سارقان که دو راکب یک موتورسیکلت بودند، با اقدامات اطلاعاتی دو متهم 18 و 20 ساله را در حال پرسه زنی در خیابان دستگیر کردند. از متهمان یک قبضه چاقو کشف و با توجه به اعترافات آنان مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد. در این پرونده تاکنون شش دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شده است و تحقیقات ادامه دارد.

تیم دیگر این کلانتری نیز هنگام گشت زنی متوجه شدند جوانی موتورسوار گوشی شهروندی را قاپ زنی کرده و متواری شد. مأموران با اجرای طرح مهار، متهم را دستگیر کردند. از متهم ۲۵ ساله یک عدد افشانه کشف شد و با توجه به اعترافاتش 3 مالخر شناسایی و دستگیر شدند. در این عملیات پنج دستگاه گوشی تلفن سرقتی نیز کشف شد.

سرقت با شگرد آجرچینی

سرقت لاستیک های خودروها با شگرد آجرچینی دیگر پرونده ای بود که منجر به ورود گروهی از مأموران کلانتری شهیدآستانه پرست به آن شد. مأموران در پیگیری پرونده متهم را شناسایی و دستگیر کردند. از مخفیگاه متهم 15حلقه لاستیک سرقتی کشف شد و با اعترافات متهم، دو مالخر نیز دستگیر شدند.

تیم های تجسس کلانتری نجفی نیز در عملیات پیگیری سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در مقابل پمپ بنزینی در مشهد که از سوی دو جوان موتورسوار انجام شده بود، با توجه به اینکه سرقت در لحظه به پلیس اطلاع رسانی شد، طرح مهار را اجرا و عامل سرقت را سوار بر موتورسیکلت مسروقه پس از تعقیب و گریز در بولوارمعلم دستگیر کردند.

مأموران کلانتری نجفی همدست این متهم را نیز دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه آن ها پنج کیلو گرم تریاک را نیز کشف کردند. تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های انجام شده از سوی آن ها ادامه دارد.