تلفن همراه پیشکسوت استقلال در شب جشن آبی‌پوشان به سرقت رفت.

دزد تلفن همراه مهدی فنونی زاده را زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 , 16:57

در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو یکی از پیشکسوتان تیم استقلال که برای حمایت از این تیم و فرهاد مجیدی به استادیوم آزادی رفته بود با ناراحتی و نگرانی به منزل برگشت.

مهدی فنونی زاده بازیکن اسبق استقلال که حدود سه هفته پیش با حضور در محل تمرین استقلال رسماً حمایتش از فرهاد مجیدی و تیم مدعی اصلی قهرمانی این فصل را اعلام کرد با حضور در ورزشگاه نقش جهان، شرایط سفر به اصفهان را تحمل کرد تا بار دیگر حضوراً حمایتش از استقلال را اعلام کند.

او همچنین دوشنبه شب هفته جاری بار دیگر برای حمایت از استقلال به استادیوم آزادی رفت اما یک اتفاق تلخ باعث ناراحتی و نگرانی پیشکسوت استقلال شد.

 

مهدی فنونی زاده در شبی که استقلال مقابل شهرخودرو برنده شد و بازیکنان با گل دقیقه آخر آرمان رمضانی سر از پا نمی‌شناختند و فرهاد مجیدی روی چمن استادیوم آزادی درازکش مشغول خوشحالی کردن بود به خاطر سرقت تلفن همراهش نمی دانست شاد باشد یا ناراحت.

مهدی فنونی زاده در گفتگویی کوتاه گفت: «نمی‌دانم آن را از جیبم برداشته اند یا خودم آن را گم کرده ام ولی تا آخرین باری که موبایلم دستم بود را به یاد می آورم و آن را داخل جیبم گذاشتم. متاسفانه وقتی به بیرون از استادیوم رسیدم و خواستم با خانواده تماس بگیرم متوجه شدم موبایلم نیست».

وی افزود: «از آن زمان هر چه با تلفن تماس می گیرم خاموش است. اینجا هم از طریق سایت شما اعلام می کنم هر کس تلفن همراهم را به من برگرداند به او مژدگانی خواهم داد. چون شماره تلفن های خیلی از دوستان و رفقای قدیمی ام را در آن ذخیره کرده بودم به علاوه کلی عکس از نوه و فرزندانم دارم. اینها برایم ارزش زیادی داشت. متأسفانه آن شب هر چقدر بابت برد استقلال کِیف کردم و لذت بردم آخر سر، شبم زهر شد».