حوادث رکنا: پسر جوان که متهم بود 23 سال قبل دختر مورد علاقه اش را آزار داده و او از کوه به پایین پرت کرده با حکم قضایی از این اتهام تبرئه شد.

پرتاب مرگبار دختر جوان توسط شیطان از کوه ! / معمای 23 ساله باز پیچیده شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 79 به دنبال مرگ مشکوک دختر جوانی به نام ستاره در کوه های فیروزکوه آغاز شد .

شواهد نشان می داد دختر جوان از بالای کوه به پایین پرت شده و به طرز دلخراشی جان سپرده است. شاهدان به ماموران گفتند:  دختر جوان برای تفریح به کوه آمده بود اما یکباره متوجه شدیم به پایین پرتاب شد و به شدت آسیب دید .او قبل از رسیدن عوامل اورژانس جان سپرد .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و  وقتی پزشکان علت فوت را سقوط از کوه اعلام کردند  جسد به خانواده وی  تحویل شد و به خاک سپرده شد. اما با گذشت حدود 12سال از این ماجرا پدر وی در خردادماه سال 99 به پلیس آگاهی رفت و شکایت عجیبی را مطرح کرد.

پدر ستاره به ماموران گفت: پسر جوانی به نام امین از مدتها قبل به دخترم علاقمند شده بود و می گفت قصد ازدواج با دخترم را دارد . او به خواستگاری دخترم آمد اما من به خاطر شرایط کاری امین راضی به ازدواج آنها نشدم.تا اینکه دخترم از کوه به پایین سقوط کرد و جان سپرد.

وی ادامه داد : دخترم به بیماری صرع مبتلا بود و من و همسرم فکر می کردم دخترمان در کوه دچار حمله صرع شده و تعادلش به هم خورده و سقوط کرده است. اما به تازگی از دو نفر از دوستان امین شنیده ایم او  پیش آنها اعتراف کرده وقتی همراه دخترم به کوه رفته  و از او جواب رد شنیده بود او را آزار داده و سپس او را از کوه به پایین پرتاب کرده است. ما گمان می کردیم دخترم ناخواسته از کوه به پایین سقوط کرده و جان سپرده. اما با اعترافات امین من به او مشکوک هستم و شک ندارم که او  دخترم را کشته است .

بازداشت متهم بعد از 13سال

به دنبال اظهارات این پدر، امین دی ماه سال 1400 ردیابی و بازداشت شد. اما ادعا کرد هنگامی که ستاره از کوه به پایین سقوط کرده پیش او حضور نداشته است .

امین گفت: این ماجرا به 13سال قبل برمیگردد .من آن زمان مجرد بودم. اما حالا ازدواج کرده ام. من در آن سالها با ستاره آشنا شده  و به او علاقه‌مند بودم. من قصد داشتم با او  ازدواج کنم اما پدرش مخالف این ازدواج بود .به همین خاطر  ستاره رابطه اش را با من کم کرد .او  به تنهایی به کوه رفته بود که از آنجا سقوط کرد و جان سپرد .من نمی‌دانم چرا پدرش چنین ادعایی را علیه ما مطرح کرده است. من مسافرکش هستم و با ماشین کار می کنم. آن روز اصلا به کوه نرفته بودم .

وی ادامه داد: ستاره به بیماری صرع مبتلا بود و قطعا او در کوه دشوار تشنج و صرع شده و به همین خاطر سقوط کرده است.

 در حالی که امین مدعی بود از نحوه مرگ دختر مورد علاقه اش اطلاعی ندارد پدر ستاره 2 مرد را معرفی کرد و گفت: من با تلاش زیاد توانستم دو نفر از دوستان امین را پیدا کنم که او پیش آنها اعتراف کرده بود در کوه دخترم را آزار داده و سپس او را به پایین پرتاب کرده است .من می توانم این دو  شاهد را به دادگاه بیاورم تا حرفم را ثابت کنم .

در دادگاه

با اظهارات جدید این پدر، پرونده مرگ مرموز دختر جوان  پس از 23 سال با صدور کیفرخواست به  شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و امین پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه پدر ستاره بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و برای امین حکم قصاص خواست.

سپس متهم به دفاع ایستاد و گفت: من اتهامم را قبول ندارم. من فقط به خاطر خودنمایی پیش دوستانم چنین دروغی را مطرح کرده بودم. من  قسم می خورم بی گناه هستم.

سپس دو شاهد یک به یک روبه روی قضات ایستادند.

یکی از آنها گفت: امین آن زمان کم سن و سال بود. یک روز او چنین حرفی را مطرح کرد و گفت ستاره را در کوه آزار داده و او را به پایین پرتاب کرده است. اما من شک ندارم او به خاطر خودنمایی چنین دروغی را گفت.

دومین شاهد نیز گفت من حرفی در این باره از امین نشنیده ام.

سپس پدر ستاره گفت: من قسم متهم را قبول ندارم. اما خودم هم نمی توانم برای گناهکار بودن او قسم بخورم.چون واقعیت را با چشمانم ندیده ام.

بنا بر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به نبود مدرکی علیه متهم، حکم به برائت امین صادر کردند.