مرد میانسالی که همسر خود را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت: همسرم را دوست داشتم و عذاب وجدان دارم!

قاتل زن میانسال در جنت‌آباد: همسرم را دوست داشتم و عذاب وجدان دارم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز جمعه 20 آبان ماه امسال بود که ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد در تماس تلفنی با میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، کشف جسد خون‌آلود زن میانسالی را گزارش کردند که در خانه‌اش هدف 7 ضربه مهلک چاقو قرار گرفته بود.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در 48 ساعت گذشته از این خانه صدایی نشنیده‌اند و پاسپورت‌ همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند، به بازبینی فیلم آن در 48 ساعت گذشته پرداخته و لحظه به لحظه فرار همسر مقتول را پس از ارتکاب جنایت با خودوری 206 سفیدرنگ خود مشاهده کردند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، قاتل و همسرش چند ماهه قبل به کشور امارات سفر کرده و در آنجا برای دیدن 2 فرزند خود درخواست ویزا برای سفر به آمریکا داده‌اند که پس از بازگشت به تهران، این جنایت رخ داده است؛ همچنین تیم جنایی احتمال دادند با توجه به بیکار بودن قاتل و پرخاشگری وی، درگیری مرگبار بخاطر جر و بحث ساده رخ داده است.

بیشتر بخوانید

بازداشت مرد میانسال که در جنت‌آباد همسرش را به قتل رساند

مرگ زن میانسال در برج‌های جنت‌آباد

بدین‌ترتیب اطلاعات و پلاک خودروی مرد جنایتکار به عنوان متهم در سامانه پلیس آگاهی کشور ثبت شد؛ تحقیقات کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت ادامه داشت تا اینکه ماموران راهور پلیس قم خودروی متهم را در جاده قم ـ تهران  مشاهده کردند و با توقف وسیله نقلیه مذکور، موفق به دستگیری وی شدند.

اعتراف به قتل هولناک همسر در برج‌های جنت‌آباد

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز سه‌شنبه متهم برای بررسی‌های بیشتر به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ وی در روند جلسه بازپرسی گفت: 35 سال است که با همسرم ازدواج کردم و 2 پسر جوان دارم که هر دو آنها ساکن آمریکا هستند و به خاطر اینکه به آمریکا مهاجرت کنیم چندی سالی بود که با همسرم اختلاف داشتیم.

متهم ادامه داد: روز حادثه با همسرم درباره این موضوع برای چندمین‌بار بحث کردیم که ناخودآگاه با چاقویی که در آشپزخانه بود، وی را هدف ضربات چاقو قرار دادم و پس از ارتکاب جنایت پاسپورتم را برداشتم و از مهلکه گریختم. 

مرد میانسال ادامه داد: با خودروی خود به سمت کرمان رفتم اما با توجه به عذاب وجدانی که داشتم، تصمیم گرفتم  برای معرفی کردن خود به پلیس، به تهران برگردم که در جاده قم ـ تهران دستگیر شدم. همسرم را دوست داشتم و قصد نداشتم وی را به قتل برسانم؛ همه‌چیز در یک ثانیه اتفاق افتاد.

به گزارش تسنیم، با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن زدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و متخصصان پزشکی قانونی برای بررسی سلامت روانی قاتل، کمیسیون تشکیل دادند و در حال تحقیق هستند.