اباذر رخ‌بخش، راننده جوان و زحمتکش پیمانکاری یکی از مجموعه‌های اجرایی در شیراز بود که شب چهارم آبان، مقارن با حمله تروریستی به حرم شاه چراغ، یعنی همان شبی که اغتشاشگران برای یک معرکه‌گیری دیگر فراخوان زدند، در بلوار چمران مورد حمله آنها قرار گرفت.

فوت اباذر رخ بخش، راننده جوان در درگیری های شیراز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 12 آذر 1401 , 17:09

 اباذر رخ‌بخش، راننده جوان و زحمتکش پیمانکاری یکی از مجموعه‌های اجرایی در شیراز بود که شب چهارم آبان، مقارن با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، یعنی همان شبی که اغتشاشگران برای یک معرکه‌گیری دیگر فراخوان زدند، در بلوار چمران مورد حمله آنها قرار گرفت.

تعدادی از اغتشاشگران که خیابان را قرق کرده بودند، بدون دلیل موجه، با راننده درگیر شدند و پس از کشمکش، او را با ضربات چاقو نقش بر زمین کردند.

پس از این حادثه، رخ‌بخش توسط نیروهای امدادی به بیمارستان نمازی انتقال یافت و به مدت 10 روز در این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت. بعد از ترخیص نیز در منزل تحت مراقبت بود اما امروز بر اثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

هیچ یک از اغتشاشگران، از جان باختن اباذر رخ‌بخش، در فضای مجازی یادی نمی‌کنند. آنها به افرادی می‌پردازند که بتوانند پروژه نخ‌نما شده کشته سازی را روی آنها پیاده کنند و کارنامه سیاه رسوایی خود را سنگین‌تر نمایند.