فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش در یکی از روستاهای بخش بیل وار، با شلیک گلوله اقدام به قتل زن برادر خود کرده بود.

قتل زن جوان توسط برادر شوهر و جاری در کرمانشاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 26 آذر 1401 , 15:40

  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش در یکی از روستاهای بخش بیلوار، با شلیک گلوله اقدام به قتل زن برادر خود کرده بود.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

 وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند مقتول زنی 48 ساله بوده که بوسیله اسلحه شکاری توسط برادر همسر و جاری خود از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

دلیری با اشاره به متواری شدن متهمان به قتل، خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق شدند ساعاتی بعد از وقوع حادثه، ابتدا مخفیگاه جاری فرد مقتول که زنی 32 ساله بود و سپس برادر همسر 43 ساله وی را شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده مرد 43 ساله به قتل زن برادر خود با شلیک گلوله اسلحه شکاری اعتراف و انگیزه ‌ش را از این کار اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

وی  از معرفی قاتل دستگیر شده و همسرش به خاطر همراهی با وی در ارتکاب قتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سلاح شکاری استفاده شده در این حادثه ادامه دارد.