چـنـد روز پـس از قتل هولناک مرد بستنی‌فروش در خیابان شریعتی تحقیقات در این باره با دستگیری عامل اصلی جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

جزئیات تازه از جنایت در بستنی‌فروشی قلهک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 26 آذر 1401 , 13:14

چـنـد روز پـس از قتل هولناک مرد بستنی‌فروش در خیابان شریعتی تحقیقات در این‌باره با دستگیری عامل اصلی جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

این جنایت حدود ساعت 2بامداد دوشنبه 21آذرماه امسال مقابل یک بستنی فروشی در منطقه قلهک اتفاق افتاد. صاحب بستنی فروشی مردی به نام هادی بود که بعد از پایان کارش در بستنی فروشی در کافه سیاری که مقابل مغازه داشت مشغول فروختن برگر بود. 4پسر جوان که به‌نظر می‌رسید حالت طبیعی ندارند به‌عنوان مشتری سر رسیدند با هادی بر سر جای نشستن بحث‌شان شد. کمی بعد درحالی‌که هادی جلوی مغازه بستنی فروشی رفته بود و برای تبلیغ مغازه‌اش در اینستاگرام در حال فیلم گرفتن بود، ناگهان یکی از 4پسر جوان سراغ او رفت و بی‌مقدمه با چاقویی که در دست داشت ضربه‌ای به هادی زد و او را به‌شدت مجروح کرد. بلافاصله پس از این حادثه در شرایطی که 4پسر شرور از آنجا فرار کرده بودند، هادی به مرکز درمانی منتقل شد اما شدت خونریزی و جراحاتش به حدی بود که او جانش را از دست داد.

به‌دنبال این حادثه تلخ ماجرا به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل جنایت شدند. آنطور که شاهدان می‌گفتند عاملان این جنایت حالت طبیعی نداشتند و بعد از قتل نیز به مکان نامعلومی گریخته بودند. با وجود این مأموران با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته توانستند به اطلاعاتی درباره عامل جنایت و همراهانش دست پیدا کنند و در نهایت آنها را در جنوب تهران دستگیر کردند.

در همین حال یکی از اقوام مقتول ، جزئیات تازه‌تری از این حادثه تلخ را بیان کرد و گفت: هادی، مرد زحمتکشی بود. او که 41سال داشت، از 15سالگی در مغازه بستنی فروشی پدرش کار می‌کرد. او سخت کار می‌کرد تا زندگی خوبی برای خانواده‌اش مهیا کند. هادی بعد از پایان کارش در بستنی فروشی در دکه سیاری که آنجا داشت برگر می‌فروخت و متاهل و پدر دختری 3ساله بود. اما این حادثه او را از ما گرفت و عزادارمان کرد.