حوادث رکنا: فرمانده انتظامی "اقلید" از دستگیری خانمی که با وعده فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه مبلغ 24 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

این زن شیرازی با چرب زبانی پول به جیب می زد / همه در رویای خرید خودرو بودند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا: سرهنگ "مراد صارمی" بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی با چرب زبانی با عنوان " فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه" به صورت نقد و اقساط از آنها کلاهبرداری کرده است که بلافاصله  رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم با این ترفند تا کنون مبلغ 24 میلیارد ریال از حدود 10 نفر از شهروندان اخذ و بدون اینکه خودرویی تحویل آنان بدهد اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی "اقلید" بیان داشت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمه را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ "صارمی" با بیان اینکه متهم تا کنون به 24 میلیارد ریال کلاهبرداری از 10 شهروند اقرار و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: افرادی که به این صورت از آنها در شهرستان اقلید کلاهبرداری شده است جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به کلانتری "12 فلسطین" واقع در میدان امام حسین مراجعه کنند.