رکنا : فرمانده انتظامی قیر و کار زین از دستگیری قاتلی خبر داد که به خاطر سرقت ۶ لنگه النگو، خانم ۵۵ ساله را به قتل رسانده بود.

قتل زن ۵۵ ساله فقط بخاطر ۶ النگوی طلا ! / داخل سوپر مارکت رخ داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنابه نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ قربانعلی روستا اظهار داشت: ظهر روز گذشته (26 آذر) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی 55 ساله به عنوان فروشنده در مغازه سوپر مارکت مشغول کار بوده که نوجوانی ناشناس وارد شده و پس از درگیری و سرقت 6 عدد النگو از دست مقتول، وی را با دست خفه و متواری شده است.

فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: ماموران خستگی‌ناپذیر پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق شدند متهم که نوجوانی 18 ساله بود را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در همان روستا (محل وقوع قتل) شناسایی و آن را دستگیر کنند.

سرهنگ روستا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 6 لنگه النگو مسروقه کشف شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند و کسانی که بخواهند باعث اخلال در جامعه شوند برابر قانون با آنان برخورد قاطع می‌کند.

از سواری پژو 118 کیلو تریاک کشف شد

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان "کوار" و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 118 کیلو و 805 گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو کشف شد، بیان کرد: روز گذشته کارکنان انتظامی شهرستان "کوار" و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شیراز با یک سواری پژو پارس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعا به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری 118 کیلو و 805 گرم تریاک کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اظهار داشت: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

3 کشته در واژگونی زانتیا

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با تصریح بر اینکه در پی واژگونی سواری زانتیا در محور مواصلاتی فیروزآباد-جم، راننده و 2 سرنشین آن به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی فیروزآباد-جم"، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی عنوان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک سواری زانتیا حامل 3 سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه در این حادثه راننده و 2 سرنشین آن به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند، گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی نیز جداً خودداری کنند.