رکنا : 10سال قبل طلاساز بودم و مغازه طلا فروشی داشتم اما هنگامی که ورشکسته شدم افسردگی گرفتم و سراغ شیشه رفتم و ...

مرد طلاساز دله دزد خیابان های ولنجک بود / تعقیب و گریز وحشتناک در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، آذرماه جاری، ماموران کلانتری 163 ولنجک در حوزه استحفاظی خود هنگام گشت‌زنی بودند که مرد جوانی که بین پنجره یک خودرو پژو 206 گرفتار و درخواست کمک می‌کرد را مشاهده و خیلی زود دستور ایست خودروی موردنظر را صادر کردند.

 

ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز 3 کیلومتری در حالی که مرد جوان همچنان بین پنجره گرفتار بود، پژو 206 را متوقف و سرنشین آن را بازداشت کردند همچنین مرد جوان که در مسیر سرش به خودروهای عبوری و تیرچراغ برق برخورد کرده بود، برای سیرمراحل درمانی توسط امدادگران اورژانس راهی بیمارستان شد.

تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری 163 ولنجک نشان داد، متهم دقایقی قبل از حادثه چند بطری نوشابه و دلستر و اجناس دیگر یک مغازه‌‌ که مرد جوان در آنجا کارگری می‌کرده را سرقت کرده و قصد فرار داشته که مرد جوان برای زمین‌گیر کردن وی خودش را وارد ماشین کرده و بین پنجره گرفتار شده است.

متهم پس از انتقال به کلانتری 163 ولنجک در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از سوپرمارکت مرد جوان اعتراف و دلیل جرم خود را توهم ناشی از مصرف موادمخدر (شیشه) عنوان کرد.

گفتکو با متهم

چند سال است که مواد مخدر مصرف می‌کنی؟

نزدیک به 12 سال است که شیشه می‌کشم.

سابقه داری؟

بله در گذشته به جرم سرقت محتویات داخل خودرو به زندان رفتم.

متاهلی؟

بله 2 فرزند هم دارم.

چه شد رفتی سمت سرقت؟

پول نداشتم موادمخدر بخرم.

برای چی رفتی سمت کشیدن شیشه؟

10 سال قبل طلاساز بودم و مغازه طلافروشی داشتم اما هنگامی که ورشکسته شدم افسردگی گرفتم و سراغ شیشه رفتم و به قول معروف به خاک سیاه نشستم.

متهم پس از اعترافات اولیه برای سیرمراحل قانونی راهی دادسرای مربوطه شد و تحقیقات در رابطه با کشف جرائم احتمالی توسط ماموران پلیس ادامه دارد.