فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس خبر داد و گفت: با به دست آمدن اخباری در خصوص وقوع یک قتل در شهرستان قدس، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی شواهد و مدارک موجود، اقدامات فنی را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کردند که در تحقیقات اولیه مشخص شد به احتمال قوی، خانواده مقتول در این قتل دست داشته و قتل خانوادگی به نظر می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضائی، همسر و دختر مقتول که از مظنونان اصلی پرونده بودند را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از بازجویی به ناچار به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر از آشنایان خود اعتراف کردند که بلافاصله دیگر متهمان دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فلاحی تصریح کرد: مهارت‌های کنترل خشم در زمان‌های عصبانیت و خارج شدن از محیط‌های متشنج و پر استرس در شرایط بحرانی، می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل خشم و مقابله با هرگونه رفتار نابهنجار باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه اکثر قتل‌ها با تصمیمات لحظه‌ای، هیجانی و عدم توانایی در کنترل خشم حادث می‌شود، نیاز است شهروندان با فراگیری مهارت‌های کنترل خشم، در زمان‌های بروز درگیری و عصبانیت با کنترل عصبانیت و تفکر از عواقب ناگوار درگیری، از محیط‌های پر استرس و متشنج دور شوند تا گرفتار عواقب کار ناآگاهانه خود نشوند.

متهمان تا روشن شدن زوایای پنهان این قتل، در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفتند.