حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان خانوادگی سه نفره سیم کابل با 70 فقره سرقت خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد مهدیخانی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل مخابراتی در ابهر ، بررسی و کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، سارقان که 2 مرد و یک  زن  در پوشش خانواده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.

سرهنگ مهدیخانی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 70 فقره سرقت در قالب خانوادگی اعتراف کردند و از  مخفیگاه آنان 200 متر سیم کابل مخابراتی مسروقه کشف شد. 3 دستگاه خودروی متعلق به سارقان نیز که از آن ها در سرقت استفاده می کردند توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای سارقان یک دستگاه قیچی آهن بر،سنگ فرز، دینام،مته شارژی،تبر،گاز انبر،دوربین مداربسته و دستگاه فیزیوتراپی مسروقه کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی، با اشاره به حضور رئیس مخابرات شهرستان ابهر در پلیس آگاهی و تقدیر و تشکر وی از تلاش های چشمگیر پلیس در پیگیری و دستگیری سارقان گفت: در این باره پرونده مقدماتی تشکیل  و به مرجع قضایی ارسال شد.