رکنا: ماشین پرایدی که با سرعت دیوانه وار در جاده با غرور نیشابور موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود با شلیک پلیس متوقف شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

     به گزارش رکنا از نیشابور؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: حدود ساعت ۱۷ امروز شهروندان در  تماس با فوریت های پلیسی 110از  حرکات غیر طبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه خودروی  پراید و برخورد این خودرو  با وسایل نقلیه  عبوری و همچنین ایجاد رعب و وحشت  در مسیر جاده باغرود خبر دادند.

وی افزود: در پی این گزارش بلافاصله تیم گشت یگان امداد انتظامی  با حضور در محل وارد عمل شده و به راننده خودرو پراید که همچنان به  حرکات مخاطره آمیز خود ادامه  می داد با استفاده از علایم هشدار دهنده دستور  ایست دادند اما راننده پراید بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن صدمه رساندن به خودرو های عبوری  همچنان با حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود ادامه  داد.

وی اظهار کرد: پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح پس تیراندازی های  هوایی  به سمت پراید  شلیک و این خودرو را متوقف کردند و در این عملیات راننده و دو سرنشین خودروی پراید که  شواهد اولیه نشان می داد حالت طبیعی نداشتند دستگیر و در بازرسی از خودرو برخی اقلام ممنوعه را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به این که تحقیقات از این افراد با دستورات مقام قضایی ادامه دارد  از همراهی شهروندان با پلیس تشکر کرد و گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است ورانندگانی که خودروهای آنان  توسط راننده  پراید صدمه دیده و یا افراد رهگذر که در این رابطه دچار رعب و وحشت  شده اند می  توانندبرای پی گیری شکایت خود به  کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.