حوادث رکنا: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.

روش جدید پلیس برای شناسایی اغتشاشگران + جزئیات دستگیری عاملان شهادت آرمان علی وردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در معرفی «سازمان اطلاعات پلیس تهران» که در دو سه هفته اخیر با اخبار دستگیری لیدرهای اغتشاشات مطرح و بر سر زبان‌ها افتاده است گفت: سازمان اطلاعات پلیس تهران از جمله مجموعه‌هایی است که مأمورانش از استعداد و توانمندی بسیار بالا و خوبی برخوردار بوده و در طول اغتشاشات تعداد زیادی از عناصر اصلی و لیدرها را شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

 

وی به پرونده شناسایی و دستگیری عوامل شهادت آرمان علی وردی اشاره و تصریح کرد: ۳۳ نفر از عواملی که آرمان عزیز را به شهادت رساندند توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند که برای ۱۳ نفر از آن‌ها پرونده قضایی در جریان است.

رحیمی افزود: در این پرونده پلیس یک نفر خانم و مابقی را که آقایان بودند با اشراف و رصد اطلاعاتی شناسایی، بازداشت و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که سازمان اطلاعات پلیس تهران عناصر و لیدرهای اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده است اعلام کرد: «این روند ادامه خواهد داشت و اینطور نیست که ما موضوع را رها کرده باشیم».

رئیس پلیس تهران با تاکید دوباره بر این مطلب که روند دستگیری لیدرها و اغتشاشگران با جدیت ادامه دارد به کسانی که باز این روند را دنبال کرده و امر بر معاندان هستند هشدار داد که با قدرت با آن‌ها برخورد می‌شود.

سردار رحیمی از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.