یک راکب پیک موتوری با ۸ ضربه چاقو در یوسف‌آباد به قتل رسید.

قتل راکب پیک موتوری با ۸ ضربه چاقو در یوسف‌آباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌‌‌ روز گذشته (10 دی ماه)، کشف جسد مرد جوانی در یکی از خیابان‌های محله یوسف‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 125 یوسف‌آباد، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با همراهی محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی کنار یک موتورسیکلت مواجه شدند که هدف 8 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد، عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم از مهلکه گریخته است.

بیشتر بخوانید

بوی تعفن از خانه مجلل الهیه "راز قتل مرد ثروتمند" را فاش کرد!

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول پس از ساعت کاری خود در با موتورسیکلتش مسافرکشی می‌کرده که هنگام وقوع قتل یک مسافر داشته است؛ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند به بازبینی‌ فیلم آن پرداخته و لحظه به لحظه قتل مرد جوان را مشاهده کردند.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، مسافر مرد جوان از مقتول در خواست کرده موتور‌سیکلت را متوقف کند و بعد از آن وی را هدف 8 ضربه چاقو قرار داده و از صحنه جنایت متواری شده است؛ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف این سرنخ مهم، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای شناسایی مرد جنایتکار کلید زدند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان مجرب اداره پلیس آگاهی برای دستگیری مرد جنایتکار وارد عمل شده‌اند.