حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اوباش خطرناک و عامل قدرت نمایی، شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در شهر گل سار توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شد.

غافلگیری شرور وحشت آور در کرج / همه از او می ترسیدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ " علی سلیمانی " گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ایجاد قدرت نمایی، شرارت ، رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان در سطح شهر گلسار از سوی یکی اراذل و اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شناسایی مخفیگاه متهم، ضمن هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در شهر گلسار دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم عزیز، اجازه نخواهیم داد افرادی با قدرت نمایی و رعب و وحشت، آرامش روحی و روانی شهروندان را به خطر اندازند.