حوادث رکنا: یک بازیگر سینما و تلویزیون درباره جزئیات درگیری خود با پلیس و کادر درمان در بیمارستان شهید رجایی و محکومیتش توضیحاتی داد.

ماجرای درگیری علی صبوری با پلیس و کادر درمان چه بود؟ / پس از 2 سال پایان گرفت + فیلم و عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   حجم ویدیو: 14.84M

 مدت زمان ویدیو: 00:04:36

به گزارش رکنا؛ علی صبوری بازیگر سینما و تلویزیون ، درباره جزئیات درگیری خود با پلیس و کادر درمان در بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد: شب عید ۲ سال گذشته اتفاقب افتاد و راهی بیمارستان شدم که احساس ناراحتی قلب داشتم.

وی افزود: در بیمارستان برخورد اشتباهی داشتم و اون زمان با پلیس هم برخورد اشتباهی داشتم؛ پیگیری نکردم و در پرونده محکوم شدم. به واسطه هنرمندان و ... جلسه‌ای برگزار شد تا دلخوری و ناراحتی را با معذرت خواهی جبران کنیم.

صبوری بیان کرد: بستری فراهم شد که به اشتباه خود پی بردیم و خوشبختانه پلیس خیلی سریع و در کمتر از ۳ روز درخواست ما را اجابت کرد و جلسه‌ای برگزار شد. با اینکه رفتار اشتباهی داشتم، اما جلسه‌ای برگزار شد و موضوع ختم به خیر شد.

سروان شاکرمی پلیس حاضر در این اتفاق در ادامه گفت: این ماجرا عید سال ۱۴۰۰ به وقوع پیوست و گزارشی مبنی بر برخورد آقای صبوری با پزشک به ما ارائه شد و ما هم به اورژانس رفتیم و تحقیقات اولیه را انجام دادیم.

وی افزود: ما از ایشان در خواست کردیم که اتاق پلیس بیایند که نیامد و با جلب، وی را به اتاق پلیس بردیم و بعد از ماجرا پرونده‌ای در داسرا تشکیل شد و دادسرا طی یک سال اخیر همه جوانب موضوع را سنجید. آقای صبوری محکوم شد، اما ما دیدیم که گذشت کردن بهتر از برخورد کردن است و از ایشان گذشت کردیم.

علی صبوری بیان کرد: از پلیس و خانواده کادر درمان عذرخواهی میکنم. بنده ذره‌ای ناچیز در جهان هستی هستم و هدف شاد کردن مردم است. در فضای مجازی دیدم که دل خیلی‌ها شکسته شده و ما به پلیس و کادر درمان همیشه نیاز داریم.