حوادث رکنا: اعضای باند سارقان مسلح که همگی از اتباع افغان هستند با ۶۰ فقره سرقت به عنف زورگیری و سرقت مسلحانه دستگیر شدند.

این 9 مرد مخوف را می شناسید؟ / وحشت آفرینی باند مسلحانه افغان در باغ ویلاهای کرج! + عکس چهره باز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ نادربیگی رییس پلیس آگاهی کرج در خصوص انهدام باند سارقان مسلح گفت: از 2 ماه قبل به دنبال سرقت های سریالی از شهروندان استان تهران و کرج تیمی از کارآگاهان جنایی تشکیل شدند و توانستند روز گذشته با استفاده از اقدامات اطلاعاتی همه اعضای باند را شناسایی و دستگیر کنند .

 

وی افزود: اعضای این باند علاوه بر سرقت بعنف و زورگیری در معابر استان تهران و کرج ویلاهای اطراف کرج چون فردیس و چهار باغ را شناسایی کرده و زمانیکه چندین خانواده برای مراسم های مختلف درآنجا جمع می شدند شبانه با نقاب های وحشتناک  با اسلحه جنگی  کلت وقمه و شمشیر وارد ویلاهای شده و اموال ساکنین ویلا را با رعب وحشت و تهدید به سرقت می بردند.

رییس پلیس آگاهی کرج ادامه داد: تاکنون اعضای این باند به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند اکثر اعضای این باند فاقد مجوز تردد در کشور بودند.و به صورت غیر مجاز وارد خاک ایران شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان اظهار داشت: بازپرس پرونده با توجه به سرقت های وحشت آور اعضای این باند خواست تا تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شود تا چنانچه افراد دیگری در دام این باند خشن گرفتار شده اند به پلیس آگاهی کرج مراجعه کنند.