حوادث رکنا: مرد جوان مقابل بیمارستان بهارلو ربوده شد.

ربوده شدن مرد 4 میلیاردی جلوی بیمارستان بهارلو تهران / آدم ربایان عضو یک خانواده بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به پرونده آدم ربایی از مقابل بیمارستان بهارلو 11 دی ماه امسال در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

 

 

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که جوانی به نام امین برای ملاقات یکی از بستگان خود به بیمارستان بهارلو رفته بود که موقع بازگشت از ملاقات، مقابل بیمارستان هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت که او را به همراه خودرویش ربودند.

بازبینی دوربین های مدار بسته نشان می داد زمانی که امین از بیمارستان بیرون آمد، سمت ماشین خود رفت و به محض اینکه در خودرو نشست ناگهان 3 فرد ناشناس سوار خودرو او شدند و با تهدید سلاح سرد او را وادار به حرکت در خلاف جهت کردند.سپس یک خودرو پژو 405 که همدست آدم ربایان بود دنبال خودرو حرکت کرد و از محل دور شدند.

آدم ربایان همان شب با پدر امین تماس گرفته و تقاضای 4 میلیارد تومان پول نقد کردند و اعلام کردند که اگر وجه درخواستی تامین نشود جسد امین را برای خانواده اش می فرستند.

عملیات ضربتی برای یافتن ردی از گروگانگیران آغاز شد و رد آنها در باغستان شهریار زده شد.گروگانگیران در یک باغ ردیابی شدند و ماموران پلیس آنها را در کنار گروگان در حالی که دست و پای امین را بسته بودند دستگیر کردند.

ماجرای گروگانگیری مقابل بیمارستان بهارلو چه بود؟

متهمان بعد از دستگیری در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد نقشه آدم ربایی را پسردایی امین به نام حامد کشیده بود.حامد در صحنه آدم ربایی با خودرو 405 همدستان خود را دنبال کرده بود.

او که می دانست پسرعمه اش وضع مالی خوبی دارد نقشه آدم ربایی و اخاذی را کشیده بود.حامد در اعترافات خود مقابل بازپرس براعه گفت:«انگیزه من از این نقشه فقط اخاذی بود.موضوع را با یکی از دوستانم مطرح کردم و او قبول کرد به همراه پدرش در این آدم ربایی من را همراهی کنند.با یک جوان سرباز هم آشنا شده بودیم که او هم در آدم ربایی همدست ما شد. وقتی تقاضای پول کردم، پدر امین 200 میلیون تومان پول برایم ریخت و فکر می کردم که بقیه وجه درخواستی را نیز واریز می کند اما به دام ماموران افتادیم.»

بنا بر این گزارش؛ رسیدگی به اتهام این متهمان در دستور کار قضایی قرار دارد.