رکنا: دزدها در جاده ترانزیتی جنایت هولناک رقم زدند.

راهزنی مرگبار در جاده کرمان / راننده کامیون روغن موتور را کشتند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    دو سارق که متهم به قتل فجیع راننده میان سال هستند ، با تلاش کارآگاهان  پلیس کرمان دستگیر شدند.

شانزدهم دی ماه  جاری ،رانندگان جاده‌ای خبر وقوع یک فقره  قتل در محدوده گردنه« عیسی آباد شهرستان زرند» را به پلیس اعلام کردند که بلافاصله نیروهای  پاسگاه «دشتخاک» و پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت  با  پیکر  خون‌آلود یک مرد میان سال کنار جاده  مواجه  شدند که با ضربات مهلک  سلاح سرد و گرم به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود.

با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی، مشخص شد مقتول از اتباع افغانستانی و راننده یک دستگاه کامیون حامل بار روغن موتور بوده  که بنا به احتمالات اولیه چند نفر با انگیزه سرقت هنگام عبور در  این جاده ترانزیتی او را غافلگیر کرده و به قتل رسانده اند.

با توجه به حساسیت ماجرا  که احتمال می‌رفت ،قربانی این حادثه  به دست سارقان  کشته شده باشد و از طرفی این جاده ترانزیتی  محل عبور و مرور  کامیون های  سنگین از استان های  هرمزگان ،کرمان و... به سمت  استان‌های خراسان جنوبی ،رضوی ،شمالی و منطقه مرزی  است و امنیت آن همواره مدنظر پلیس است،  سردار «ناظری» فرمانده  انتظامی استان کرمان دستورات ویژه‌ای صادر کرد که  به دنبال آن با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی پلیسی  و سرنخ‌های به دست آمده ،   هویت دو عامل این جنایت فجیع  مشخص شد.

این گزارش حاکی است، در ادامه  کارآگاهان  و  نیروهای  پلیس کرمان  با تعقیب و مراقبت و طی عملیاتی غافلگیرانه   این متهمان را  در یکی از نقاط شهر کرمان به دام انداختند و با دستبند قانون به مقر پلیس منتقل کردند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان که هدایت و راهنمایی  این  عملیات را برعهده داشت روز پنج شنبه ،خاطرنشان کرد: پرونده این دو متهم که در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب این قتل به قصد سرقت بار کامیون به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا و با استفاده از سلاح گرم کلت و دو قبضه سلاح سرد اعتراف کردند، برای سیر مراحل قانونی و تحویل  به مرجع قضایی در دست بررسی و تکمیل قرار دارد.

سردار عبدالرضا ناظری تصریح کرد : از این دو متهم یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و ۲۱ تیر و دو قبضه سلاح سرد  کشف شد.