حوادث رکنا: دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه ۱۳ آبان مشهد که ظهر روز ۱۷ دیماه در بولوار امامیه مشهد تصادف کرده بود، درگذشت.

سپهر کر ابی پس از 9 روز به برادرش پیوست / مرگ تلخ دومین دانش آموز مشهدی در حادثه ای هولناک + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، چندی پیش یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد برخورد کرد که یکی از دانش آموزان سر صحنه تصادف جان باخت و سرنشینان خودروی سمند متواری شدند.

 

 

ساعت ۱۲:۳۰ ظهر شنبه ۱۷ دی بود که دو کودک 8 و 12 ساله به‌نام‌های سهیل و سپهر کُرابی ، دچار سانحه تصادفی شدند که بر اثر بی‌ملاحظگی یک راننده متخلف و بدون گواهی‌نامه اتفاق افتاد. هنگامی که این 2 برادر روی جدول‌های وسط بولوار امامیه مشهد، دقیقا روبه‌روی کوچه حیاط محل سکونتشان بودند، حیاتشان به پایان می‌رسد و گرمای خانه کوچه شماره ۵۵ امامیه از بین می‌رود. سهیل همان لحظه فوت می‌کند، اما سپهر با کمک اورژانس احیا و به بیمارستان ناظران منتقل می‌شود. اما وضعیت وخیم او، امید‌ها را برای بازگشتش به خانه کم می کند؛ شاید چیزی شبیه به معجزه لازم باشد تا او دوباره پدر و مادر داغدارش را در آغوش کوچک خود بگیرد.

تصادف زمانی اتفاق می‌افتد که سپهر، برادر بزرگ‌تر که دانش‌آموز نوبت صبح مدرسه است، برای آوردن برادر کوچک‌ترش به منزل می‌رود و هر دو هنگامی که منتظر عبور خودرو‌ها هستند و آماده عبور از خیابان، ناگهان ارابه مرگ از پشت‌سر با آن‌ها برخورد می‌کند و آنچه نباید رخ می‌داد، به وقوع می‌پیوندد.

 دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه ۱۳ آبان مشهد که ظهر روز ۱۷ دیماه در بولوار امامیه مشهد تصادف کرده بود، لحظاتی قبل در بیمارستان ناظران مشهد درگذشت.

این دانش‌آموز که همراه برادر کوچک خود تصادف کرده و مصدوم شده بود، پس از رسیدن به بیمارستان و اقدامات درمانی اولیه دچار مرگ مغزی شده بود و اینک پس از گذشت ۹ روز در گذشت.