حوادث رکنا: دزد خشن که در حین فرار از خانه دختر جوان، مامور کلانتری 106نامجو را به شهادت رسانده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

جزئیات جدید از عامل شهادت امیر کیوان لو / سارق بی رحم با چاقو قلب مامور پلیس را شکافت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از  ساعت 5 بامداد 13 شهریورماه  امسال آغاز شد. مردی با کلانتری 106 نامجو تماس گرفت و گفت درغیاب وی دزدی به خانه شان رفته و دست و پای خواهرش را بسته است و خواهرش توانسته به وی پیامک ارسال کند.

 

با این تماس بلافاصله ماموران کلانتری نامجو به محل رفتند و یکی از ماموران به نام استوار امیر کیوانلو در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با دزد 21 ساله روبه رو شد که می خواست وی را بازداشت کند. اما دزد جوان با چاقو به مامور پلیس حمله کرد و با چاقو به سینه وی زد که استوار امیر کیوانلو در خون غلتید .

دزد جوان که می خواست بگریزد مقابل در از سوی ماموران بازداشت شد.وی که سابقه مصرف شیشه و هرویین دارد گفت: چند سالی است که سرقت می‌کنم و  در میدان شوش کارتن‌ خواب هستم. پدر و مادرم مازندران هستند و من آن روز برای سرقت به آن خانه رفته بودم که وقتی با دختر جوان روبه رو شدم دست و پایش را بستم. من طلا، موبایل، کنسول‌بازی و دوربین عکاسی  سرقت کردم و در حال فرار از راه‌پله‌های ساختمان بودم که یک مامور پلیس را دیدم و با  چاقویی که در دست داشتم یک ضربه به قفسه سینه او زدم.

وی درباره سرقت از خانه دختر جوان گفت: من فکر می کردم کسی در خانه نیست. اما وقتی با دختر جوان روبه رو شدم چاقو را روی صورتش گذاشتم و دست و پای او را بستم و حدود یک ساعت در خانه بودم تا وسایل قیمتی را بدزدم.اما دختر جوان در یک لحظه از غفلت من استفاده کرده و به برادرش پیامک فرستاده بود. به همین خاطر برادر او پلیس را با خبر کرد.من در راه پله ها بودم که با مامور پلیس روبه رو شدم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به سینه اش زدم.اما مقابل در از سوی همکارانش دستگیر شدم.من آن شب هرویین مصرف کرده بودم و فقط قصد سرقت داشتم. من نمی خواستم مامور پلیس را بکشم.

به دنبال اعترافات این دزد و بازسازی صحنه جرم در مدت کوتاهی برای وی  کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. اما کیفرخواست نواقصی داشت که پرونده برای رفع نواقص به دادسرا برگردانده شد.

با رفع نواقص و در حالی که پزشکی قانونی سلامت روان متهم را تایید کرده بود پرونده وی به شعبه 13دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

بنا بر این گزارش؛ این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.