همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و زغال روشن روی قلیان باعث شد تا ...

ادعای متهم به همسر سوزی: مقتول دچار حادثه شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارم دی‌ماه امسال بود که ماموران کلانتری 148 انقلاب با تماس تلفنی مرگ مشکوک زن جوانی را به محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، گزارش کردند. 

بدین ترتیب تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را کلید زدند؛ تیم جنایی در بیمارستان با جسد زن حدوداً 40 ساله‌ای مواجه شدند که براثر سوختگی فوت کرده بود همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد، همسر متوفی که خودش نیز به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری بوده پس از خبردار شدن از مرگ همسرش مخفیانه از این مرکز درمانی گریخته است!

بیشتر بخوانید

بازداشت کشتی‌گیر حرفه‌ای به جرم قتل در تهران

تحقیقات میدانی نیز حکایت از آن داشت، 10 روز قبل متوفی و همسرش به دلیل سوختگی به بیمارستان مهر مراجعه کردند، اما پرستاران هنگامی که علت سوختگی زن و مرد جوان را پرسیدند با اظهارات ضد و نقیضی از سوی همسر متوفی که دستش دچار سوختگی شده بود، مواجه شدند! 

بررسی‌های کارآگاهان اداره دهم ادامه داشت تا اینکه دختر 12 ساله مرد جوان و متوفی، راز جنایت هولناکی را فاش کرد؛ دختر خردسال هنگامی که متوجه شده بود مادرش به کام مرگ فرو رفته است، ابتدا به دایی خود و سپس به تیم جنایی گفت: 10 روز قبل پدر و مادرم در خانه با یکدیگر دعوا کردند که در جریان این درگیری، پدرم با بنزین مادرم را به آتش کشید! 

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم و با در دست داشتن هویت متهم، مرد جنایتکار را خیلی زود قبل از اینکه از محله انقلاب خارج شود، دستگیر کردند. بدین ترتیب جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم پرونده روز گذشته در جریان تحقیقات جنایی گفت: با همسرم مشکل داشتم اما من او را آتش نزدم. روز حادثه مقتوله در حال قلیان کشیدن بود و یک بطری تینر کنار آن قرار داشت تا رنگ‌های ریخته شده روی کاشی‌ خانه را تمیز کند. 

وی ادامه داد: همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و زغال روشن روی قلیان باعث شد تا تینر آتش بگیرد و همسرم دچار حادثه مرگباری شود‌؛ من او را به قتل نرساندم و دخترم دروغ می‌گوید که مادرش قربانی یک جنایت شده است. 

این در حالی است که دختر خردسال مقتوله می‌گوید پدرش در جریان درگیری به متوفی گفته تا او و دخترش را آتش خواهد زد و این اقدام هولناک را آتش زده است.