زن جوانی که همسرش، فقدان او را اعلام کرده بود، در جریان مشاجره لفظی با یک مرد شیطان صفت، به قتل رسید.

قتل زن گمشده در جریان مشاجره لفظی با مرد شیطان صفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط دی ماه امسال، مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل ماموران قرار گرفت، گفت: همسرم 20 روز قبل از خانه خارج و به طرز مشکوکی ناپدید شده است همچنین مکان‌هایی که احتمال دادیم همسرم به آنجا رفته است را گشتیم اما اثری از او پیدا نکردیم.

پس از اظهارات این مرد جوان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی، قرار گرفت و خیلی زود اقدامات فنی و مخابراطی آغاز شد.

بررسی‌های بیشتر تیم جنایی حکایت از آن داشت، زن گمشده با مرد جوانی در ارتباط بوده و در این چند روزی که فقدان او به پلیس اعلام شد، این مرد جوان را در محله رابط کریم ملاقات کرده است؛ تیم جنایی پس از کشف این سرنخ مهم، مخفیگاه مرد جوان را ردیابی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

اعتراف به قتل زن جوان در رباط کریم

بررسی‌ها در رابطه با زن گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح امروز شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم،  ناگهان زن جوان شالش را روی صورتش گذاشت و اقدام به خودکشی کرد که در این لحظه من هم دستم را روی شال گذاشتم؛ قصد کشتن او را نداشتم اما متوجه شدم او به قتل رسیده است!

بیشتر بخوانید

قتل فجیع پزشک جوان توسط برادر با الهام از سریال نمایش خانگی "خ.س."!

در ادامه تحقیقات مشخص شد، قاتل پس از به قتل رساندن زن جوان، جسد او را داخل یک گونی گذاشته و گونی را در حوالی شهریار رها کرده که در ادامه نیز مشخص شد ماموران پلیس موفق به کشف جسد مقتوله در محل مورنظر شده‌اند.

در این میان، تیم جنایی بخاطر اظهارات ضد و نقیض متهم احتمال دادند، قاتل با زن جوان در خودرو موردنظر به صورت لفظی با یکدیگر مشاجره داشتند که در این میان مرد جوان دست به جنایت هواناکی زده است.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.