رکنا رئیس پلیس راه پایتخت از دستگیری زن و مردی در محور قدیم "تهران – قم" خبر داد و گفت: متهمان با شلیک تیر هوایی پلیس دستگیر شدند.

بی آبرویی زن و مرد داخل ماشین در جاده قدیم قم ! / ماموران پلیس راه وارد عمل شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ "نوراله خادم " رئیس پلیس راه  تهران بیان کرد: ساعت 14:30 روز گذشته تیم طرح زمستانی پاسگاه پلیس راه "حسن آباد" در محور قدیم "تهران- قم" مستقر بودند که  یک دستگاه خودرو سواری ساینا پلاک مخدوش را شناسایی کردند.

 

وی عنوان کرد : بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند ولی متهمان بدون توجه به فرمان پلیسی به سرعت از محل متواری  و عملیات دستگیری متهمان و توقف خودرو اجرا شد.

رئیس پلیس راه تهران اعلام کرد : در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و سرنشیان خودور که قصد داشتند با استفاده از یک قبضه سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شوند با شلیک تیر هوائی پلیس خلع سلاح شده و بلافاصله دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در پی چوئی های انتظامی به سرقت خودرو معترف شدند افزود: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح سرد نیز کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به مقر انتظامی پلیس انتقال یافتند.

خادم خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان به جرائم انتسابی هر  2 متهم به کلانتری محل دستگیری معرفی و تحقیقات ماموران کلانتری در این رابطه آغاز شده است.