حوادث رکنا: در اقدامی ضربتی ، کار آگاه ان پلیس آگاهی خراسان رضوی ، سه سارق مسلح را که تحت تعقیب دستگاه قضا از استان سیستان و بلوچستان بودند را در مشهد شناسایی و دستگیر نمودند.

فرار سارقان مسلح به مشهد / غافلگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ،‌در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وصول نیابتی از استان سیستان و بلوچستان مبنی بر اینکه سارقین مسلح از آن استان به شهرستان مشهد گریخته اند ، بلافاصله موضوع را به صورت ویپژه در دستور کار قرار داد.

سناریوهای تکراری خودروسازان داخلی در زمان قرعه کشی و فروش های فوق العاده / اختلالاتی که از بازرسی نظارتی دور است!

سناریوهای تکراری خودروسازان داخلی در زمان قرعه کشی و فروش های فوق العاده / اختلالاتی که از بازرسی نظارتی دور است!

سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار داشت : با وصول نیابت ، تیمی زبده از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مسئول رسیدگی به این پرونده شده و در بدو ورود ضمن هماهنگی با مقام قضایی هماهنگی با سردار فرمانده محترم انتظامی استان نیز هماهنگی و دستورات و هدایت های ویژه آنان اتخاذ گردید.

وی گفت : با پایش اطلاعات و تحلیل ادله موجود ، سایر اقدامات تخصصی و پلیسی بلافاصله به صورت شبانه انجام و با شناسایی محل اختفاء متهمین واقع در بلوار توس ، محل را به صورت نامحسوس تحت بررسی و شناسایی قرار داده و پس از اطمینان از حضور متهمین در محل شناسایی شده ، محل مورد نظر با چندین اکیپ ویژه محاصره و در اقدامی از پیش تعیین شده و غافلگیرانه ، کاراگاهان پلیس آگاهی وارد منزل متهمین شده و هر 3 نفر سارق مسلح را که تحت تعقیب دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان بودند را بدون را دستگیر و به پلیس آگاهی خراسان رضوی دلالت کردند.

رئیس پلیس آگاه یخراسان رضوی با اعلام اینکه هر 3 متهم با دستور قضایی در بازداشت پلیس آگاهی خراسان رضوی می باشند بیان داشت بنا به هماهنگی های قضایی انجام یافته متهمین پس از سیر مراحل قانونی جهت ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا در استان سیستان وبلوچستان منتقل خواهند شد