حوادث رکنا: 3 گروگانگیر که با ربودن یک مرد خارجی درخواست ۴میلیارد تومان از خانواده اش کرده بودند با تلاش کار آگاه ان جنایی استان البرز در کمتر ۴۸ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

آدم ربایی 4 میلیارد تومانی مرد خارجی در کرج / فیلم های شکنجه مرد گروگان گرفته وحشت آور بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش خبرنگار رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از ۱۱بهمن ماه با ربودن یک تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه به دلیل اختلاف حساب  به پلیس کرج گزارش شد خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای کشف این پرونده تشکیل شد.

 

آبیار معاون دادستان کرج که در زمان اعلام آدم ربایی قاضی کشیک بود خیلی زود رسیدگی به این پرونده را در دستور کاری قرار داد و طولی نکشید که با رصد اطلاعاتی مکان گرونگیران لو رفت.

سرهنگ محمد نادربیگی درباره این پرونده گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که اشخاصی که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربودن مرد ۴۱ ساله  از اتباع خارجی یکی از کشورهای همسایه کرده و با ارسال فیلم های تهدید آمیز در قبال آزادی او مبلغ ۴ میلیارد تومان درخواست کرده بودند.

 بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت متهمان پرونده شناسایی و با بهره گیری از ترفندهای پلیسی و ابلاغ عواقب جرم گروگانگیری به متهمان، در نهایت نامبردگان با اطلاع از ورود پلیس به موضوع، در کمتر از۴۸ساعت گروگان را آزاد که وی به نزد خانواده اش بازگشت.

سرهنگ نادربیگی درباره سابقه 3 متهم به خبرنگار رکنا گفت: این سه متهم فاقد سابقه کیفری هستند و هر 3 بین ۳۲تا ۳۵سال سن دارند.

 سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه با تلاش های شبانه روزی 3 متهم در این خصوص دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به سرعت عمل و واکنش سریع پلیس آگاهی در مواجهه با پرونده‌های مهم، اظهار داشت: به حمدالله پلیس امروز به میزانی از توانمندی رسیده که سخت ترین پرونده ها را نیز به نتیجه می رساند.