حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استهبان گفت: قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرک صنعتی، متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرار قاتل مرد جوان به کوه های شهرستان استهبان / قاتل و همدستش 19 و 17 ساله بودند + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا ، سرهنگ "حسین اکبرپور"  بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در آخرین روز از بهمن‌ماه سال جاری در شهرک صنعتی استهبان و متواری شدن قاتل و همدستش از صحنه وقوع جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی که از قبل با مقتول 44 ساله داشته با سلاح سرد وی را به قتل رسانده و در حال حاضر به سمت کوه‌های اطراف شهرستان متواری شده است.

فرمانده انتظامی استهبان ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را  آغاز و مخفیگاه قاتل 19 ساله و همدست 17 ساله‌اش را در ارتفاعات صعب‌العبور کوه‌های روستای "کردی خانی" شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ "اکبرپور" با اشاره به اینکه در بازرسی از قاتل یک قبصه سلاح سرد استفاده شده در صحنه جرم از وی کشف شد، تصریح کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف تاثیرگذار است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.