حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

قتل سوزناک دختر 12 ساله بندرعباسی به دست برادر بی رحم! / با نقشه قبلی او را به قتلگاه برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالمجیدکرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختری ۱۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان بندرعباس، تیمی از کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان استان قرار گرفت.

 

او ادامه داد: در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت محمد الف ۱۹ ساله که برادر مقتوله بوده به دلیل خود زنی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بستری است.

سرهنگ کرمی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه، نامبرده که اقدام به خودکشی ناموفق کرده بود، به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با انگیزه خانوادگی و پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر با نقشه قبلی خواهر خود را به بیرون از منزل هدایت کرده و با استفاده از سلاح سرد از نوع ساطور به قتل رسانده است.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد:قاتل جسدخواهرش را در پتو پیچانده و در بیابان اطراف رها کرده و پس از خودزنی، خانواده وی را پیدا و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده بودند.