فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به وقوع آدم‌ربایی در آران و بیدگل گفت: با اقدام به موقع پلیس یک متهم پس از اقدامات فنی پلیسی دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به وقوع آدم‌ربایی در آران و بیدگل گفت: با اقدام به موقع پلیس یک متهم پس از اقدامات فنی پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در آران و بیدگل، اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از ربوده شدن یک دختر جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری، پرونده‌ای ویژه در کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل تشکیل و به دلیل حساسیت بالای آن و دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رسیدگی به این پرونده به صورت تخصصی بر عهده کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: سرانجام با پیگیری‌های ویژه و رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارآگاهان در کمترین زمان، خودرو مذکور حین تردد در سطح شهر آران و بیدگل مورد شناسایی و به آن دستور ایست داده شد اما راننده با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست آن‌ها از صحنه متواری شد. فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل اذعان داشت: کارآگاهان بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و پس از چندین بار اخطار به راننده خودرو نهایتا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که منجر به متوقف شدن خودرو و دستگیری راننده شد. هاشمی‌زاده با بیان اینکه متهم پس از دستگیری برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی  منتقل شد، گفت: با اقرار صریح متهم به جرم ارتکابی خود، وی با شکایت شاکی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان گفت: پلیس به صورت شبانه‌روز و 24 ساعته در خدمت مردم عزیز بوده و شهروندان می‌توانند تمام اخبار امنیتی و انتظامی را از طریق سامانه تلفنی 110 گزارش کنند.