مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در شهر گوگ تپه، از توابع شهرستان مهاباد ساعتی پیش بدحال و به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند.

حادثه دیگر برای دانش آموزان دختر در مهاباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سید اسعد رسولی، اظهار کرد: در پی بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان و آموزگاران مدرسه دخترانه صبا (متوسطه اول) شهر گوگ‌تپه بلافاصله افراد بدحال، به بیمارستان امام خمینی مهاباد اعزام شده و پس از معاینه و اقدامات اولیه درمانی حال عمومی تمام دانش‌آموزان و آموزگاران خوب است و جای نگرانی نیست.

گفته می شود؛ حدود 15 تا 20 دانش آموز یک مدرسه دخترانه در شهر گوگ تپه شهرستان مهاباد به دلایلی نامشخص ساعتی پیش دچار مسمومیت و بدحالی شده و به بیمارستان امام خمینی مهاباد انتقال یافتند.

برخی از منابع خبری هم از مسمومیت 50 تن خبر داده اند اما مسئولان تا این لحظه از ارائه آمار دقیق افراد بدحال خودداری کرده‌اند.

دانش آموزان از ناحیه چشم و تنفسی دچار مشکل شده اند و این مورد نیز همانند سایر موارد مسمومیت در مدارس استان آذربایجان غربی دارای منشاء نامشخص اعلام شده است.

امروز همچنین در چالدران، ماکو، سلماس ، نقده و تکاب تعدادی از دانش آموزان به دلایل نامعلوم بدحال شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.