حوادث رکنا: فرماندار کوهدشت با اشاره به بارندگی شدید در منطقه هو میان از امدادرسانی به خودروی گرفتار در سیلاب این منطقه خبر داد.

سیل کوهدشت شمالی را در بر گرفت/ سرنشینان پراید نجات یافتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، محمد مرادی کفراج در کوهدشت در ارتباط با پیامدهای سامانه بارشی جاری در این شهرستان اظهار داشت: جلسه ستاد بحران این شهرستان شامگاه پنجشنبه هم‌زمان با شدت بارندگی در فرمانداری کوهدشت برگزار شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بارندگی شدید در آب‌نمای مسیر هومیان افزود: یک دستگاه خودروی پراید در این محل گرفتار سیلاب شد که سرنشینان این وسیله نقلیه با تلاش نیروهای هلال‌احمر نجات یافتند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه تردد خودروهای سبک در آب‌نمای منطقه کوهدشت شمالی در زمان فروکش کردن آب میسر می‌شود، عنوان کرد: خودروی گرفتار در سیلاب این منطقه رهاسازی شده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی معابر کوهدشت در پی بارندگی شدید بیان کرد: یک واحد مسکونی به‌علت انشعاب غیرمجاز فاضلاب دچار آب‌ گرفتگی شد که این واحد با تلاش نیروهای شهرداری و هلال‌احمر از آب تخلیه شد.

مرادی به ریزش گردنه پای آستان در منطقه طرهان اشاره و بیان کرد: این منطقه هم‌اکنون توسط راهداران پاکسازی شده و تردد در این محور برقرار است.

فرماندار کوهدشت ابراز کرد: میزان خسارت‌های ناشی از بارندگی اخیر در مناطق مختلف این شهرستان ارزیابی و اعلام می‌شود.