رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش که در مهرآباد اقدام به درگیری و تخریب خودروها نموده بودند خبر داد...

پایان وحشت آفرینی های 2 شرور خطرناک در مهرآباد / پلیس وارد عمل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، رئیس  پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ" محمد معظمی گودرزی" گفت: در پی درگیری اراذل و اوباش در محله مهرآباد در بامداد روز گذشته,2دستگاه خودرو تخریب و در این درگیری اراذل و اوباش با استفاده از قمه و شمشیر و چوب  مردم را تهدید و مورد جراحت قرار داده بودند و از محل متواری شده بودند.

 

وی با بیان اینکه این اراذل و اوباش  با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی 2 نفر از اراذل و اوباشی که در این محله اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمین که از اراذل های بنام میباشند، در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد:  این متهمین در کمتر از 24 ساعت دستگیر  و پرونده و متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.