حوادث رکنا: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان اصلی تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان 8 دستگاه خودرو را تخریب کرده بودند.

2 شرور  قدار کش پس از تخریب خودروها به پلیس حمله کردند / پایان وحشت آفرینی در خیابان  بیستم تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، سرهنگ " محمد جلینی " بیان داشت : در پی اعلام یک فقره درگیری و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران (محله بی سیم) سریعا عملیات کلانتری 159 بی سیم به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند 2 نفر از اراذل و اوباش محلی با در دست داشتن سلاح سرد اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت و تخریب تعدادی خودرو کرده اند که سریعا وارد عمل شده و 2عامل اصلی تخریب و درگیری که با مشاهده ماموران قصد درگیری با ماموران را داشتند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 35 الی 40 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کردند که در بررسی بعمل آمده 8 دستگاه خودرو تخریب  و در این رابطه  مالباختگان شناسایی شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند